Door SUPERP

Gamification workshop

Op 1 maart is de Gamification workshop gehouden voor klanten en relaties van SUPERP. Een mix van managers uit het bedrijfsleven (o.a. Engie, JDE, de Jaarbeurs, Liander, Friesland Campina), maar ook managers uit de sociale sectoren (o.a. TEAR, WUR, EO, Ziekenhuis de Gelderse Vallei) waren aanwezig. In totaal 20 deelnemers, die SUPERP eens op een andere manier leerden kennen.

gamification-workshop4

In een zeer toffe sfeer hebben we samen de potentie van Gamification onderzocht en ondervonden. De reacties waren zeer positief met een gemiddelde cijfer van 8,5 voor de workshop, waarbij ook de gastvrijheid van SUPERP als heel prettig werd ervaren. Een mooie manier om met de klant in contact te komen en samen te brainstormen over hoe je de motivatie van je medewerkers en je klanten zou kunnen verhogen door je bedrijfsvoering speelser te maken.


gamification-workshop2In de enquête gaf deze groep 100% aan geïnspireerd te zijn om Gamification toe te gaan passen in hun eigen werkomgeving en 83% geeft aan te hopen dat er een vervolgavond komt. Mooie resultaten voor een zeer geslaagde avond, die afgesloten werd samen met de politie die poolshoogte kwam nemen nadat het alarm per ongeluk was afgegaan. Sommige deelnemers dachten zelfs dat dit bij de Gamification workshop hoorde.


gamification-workshop3

Top