Update: iamSUPERP

Begin september was de officiële aftrap van de campagne iamSUPERP. Naast de lancering van de website www.iamsuperp.nl is de afgelopen weken via social media én door jullie hulp behoorlijk wat aandacht getrokken voor deze campagne. Naast het bereiken van duizenden mensen via social media, zijn er inmiddels ook al 12 interessante aanmeldingen voor onze campagne binnengekomen. Allemaal SUPERB mensen met een ver bovengemiddelde passie en een ambitieus doel voor ogen. Variërend van ‘ik wil naar de Olympische spelen’, ‘ik wil wereldkampioen worden’, tot ‘ik wil foodconcepten naar het MOMA in New York’ brengen. Het is een absolute aanrader om de aanmeldingen alleen al ter inspiratie op onze iamsuperp website te bekijken! Wil je een antwoord op de vraag waarom deze campagne zo goed bij de SUPERP belofte past? Ken je iemand die ook een passie en ambitieus doel heeft?  

 

iamsuperp banner

 

Waarom deze campagne?

In onze merknaam zit al 18 jaar de belofte opgenomen om alles wat we doen SUPERB te doen. Dat is in onze ogen een absolute voorwaarde om als bedrijf en als individu op eredivisie niveau onze diensten te leveren. Onze bestaande klanten weten dit en zij bevestigen dit keer op keer. We weten echter dat presteren op dit niveau geen vanzelfsprekendheid is en dat dit naast passie, hard werken en trainen ook financiële investeringen vergt. Met deze campagne willen we mensen met een passie én het doel om ook op het hoogste niveau mee te gaan spelen een steuntje in de rug bieden.

 

Vervolg en de laatste kans

De eerste 12 gegadigden hebben zich aangemeld en mogelijk melden zich op de korte termijn nog meer mensen met een bijzondere passie aan. Ons streven is om voor het begin van 2018 een mooie diversiteit aan iamSUPERP deelnemers te selecteren. Wij zullen ze niet alleen ondersteunen, maar ook gaan volgen op hun weg naar de top. Mocht je nog een oude vriend, oma of buurman hebben die in aanmerking komt, laat het dan voor eind december weten!

Top