Wij zijn SUPERP



De SUPERP organisatie bestaat uit de directie, een sales team en verschillende teams die rondom onze kernactiviteiten zijn georganiseerd. Onze kernactiviteiten variëren van Consulting (functioneel en technisch), Testen, Beheer tot aan Productontwikkeling (SUPlabs).

 

 

Ben jij SUPERB?

 

Wil jij je SAP-carrière voortzetten bij een gerenommeerde gespecialiseerde SAP-partij die bekend staat om haar kwaliteit, innovatiekracht, en een no-nonsense mentaliteit? Denk jij dat jij, net als onze consultants, ook SUPERB bent in SAP? Dan willen wij jou graag ontmoeten!

 

SUPERP heeft een zeer platte organisatiestructuur met een informele en open cultuur. De directie wordt gevormd door Ruud Hoogendorp (Algemeen Directeur) en Anjo Wolven (Commercieel Directeur). Samen met de sales, unitmanagers en thought leaders zorgen zij ervoor dat de medewerkers betrokken en trots zijn, en klanten SUPERP blijven zien als een innovatieve ‘trusted advisor’.

 

SUPERB worden en blijven

 

Om dé innovatieve SAP-partner te zijn, investeert SUPERP in kennisontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling. Dit doen we onder meer door deelname aan innovatieprojecten via onze SUPlabs en de ruime opleidingsmogelijkheden via onze SUPERP Academy.

De SUPERP Academy is gebouwd op een stevig fundament, de SUPERP Foundation. Deze eigen ontwikkelde training bevat basiskennis van verschillende aandachtsgebieden die een SUPERP-medewerker dagelijks in de praktijk tegenkomt. Op dit fundament rusten de drie pijlers: SAP Inhoudelijke kennis, Generieke vaardigheden en Persoonlijke vaardigheden.

 

Socials

 

Bij SUPERP werken we natuurlijk hard, maar doen we ook veel leuke dingen samen. Wat dacht je van ons sinterklaas- en kerstfeest, ons najaarsevent en onze gezellige maar ook informatieve kwartaalmeetings.

 

Sollicitatieprocedure

 

Ben jij SUPERB? Reageer dan op een van onze vacatures of mail ons een open sollicitatie. Als wij raakvlakken zien, nodigen wij jou uit voor een eerste kennismaking. Als het aan beide kanten goed bevalt, spreek je in een paar rondes in ieder geval de unit manager, een collega-consultant en de commercieel directeur.

Wanneer de aanbieding akkoord is, dan staat het laatste gesprek in het teken van het samen vieren van de indiensttreding. Hier is altijd een van de directeuren bij aanwezig.

Top