SAP Service Cloud

Service ervaren op de manier zoals u die zelf zou willen ervaren

De manier van zaken doen verandert. De klant is en wordt veeleisender, is beter geïnformeerd dan voorheen en snakt naar de “human touch”: persoonlijke service waarbij net iets meer gedaan wordt dan dat wat de verwachting is.

 

Service wordt steeds belangrijker. Er wordt vaak langer nagepraat over één negatieve service ervaring dan over de geweldige eigenschappen van uw product. Steeds meer bedrijven investeren daarom in hun service processen om te zorgen dat ieder contact met een klant – van een vraag over een product tot en met de afhandeling van een reparatie – een positieve ervaring oplevert. 

Om dit te kunnen faciliteren is een oplossing nodig die alle relevante kanalen ondersteund, uw klanten én uw eigen service medewerkers pro-actief kan adviseren en zorgt dat u alle service behoeftes in een keer kunt afhandelen. Daarmee levert u niet alleen een positieve servicebeleving voor uw klanten, maar verhoogt u bovendien de effectiviteit en de efficiency van uw eigen organisatie.

 

c4c

 

SAP Service Cloud

SAP Service Cloud is een van de onderdelen van SAP C/4HANA, een suite van vijf toonaangevende portfolio’s van cloudoplossingen waarmee u een verbonden customer journey op basis van empathie en vertrouwen kunt creëren. Met SAP Service Cloud overbrugt u de kloof tussen de interacties van de frontoffice en de processen van de backoffice door:

  • Geïntegreerde en intelligente selfservice functionaliteiten waardoor u sneller en beter kunt reageren op vragen;
  • Directe toegang tot de volledige servicehistorie en alle interacties met andere afdelingen om uw klant nog beter van dienst te kunnen zijn;
  • Toegang tot kennisbank en soortgelijke meldingen om sneller en beter een diagnose te kunnen stellen en eventuele downtime zo kort mogelijk te houden;

 

SAP Service Cloud is een cloudoplossing gebaseerd op best practices uit diverse industrieën die u direct kunt gebruiken om uw eigen service processen te optimaliseren. SAP levert ieder kwartaal een update waarin verbeteringen en nieuwe functionaliteiten beschikbaar worden gesteld.

 

SUPERP legt het fundament en ondersteunt uw medewerkers

SAP Service Cloud biedt u een breed scala aan functionaliteiten die u kunt inzetten. Als SAP Service Cloud Partner kan SUPERP u ondersteunen bij het hele proces van aanschaf van licenties tot en met de inrichting van uw processen en het opleiden van uw medewerkers. Samen met uw eigen medewerkers maken wij uw organisatie klaar voor de service organisatie van de toekomst.

 

Meer informatie over onze services en oplossingen met SAP Service Cloud?

Wilt u zelf eens kennismaken met de ervaren consultants van SUPERP of de kracht van SAP Service Cloud ervaren middels een demo bij u op locatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

 

Top